plugg men nej eller?

Jag var i väg till studeivägledaren nyss, satt där och pratade och kom fram till att jag skulle börja plugga 12 januari. på
12 veckor skulle jag klara Matte B + C samt samhällskunskap A. det kändes bra och jag gav mig fan på o göra det..
men 12 veckor är jag bara berättigad studiemedel och jag valde att inte ta lån, vill inte skuldsätta mig direkt för sånt.
så då skulle jag få 2700 typ, vilket räcker till räkningar , lite mat och hyra. så det går ju inte.
så ricke fick damp när jag kom hem, jag känar ju mer på A-kasse endå.. men sen då?
blää, jag vet inget just nu..
ska klottra ihop ett pinsamt mail till studiesnubben om att jag ångrat mig.. pinsamt..
bara han inte hunnit skicka in mina CSN papper eller nåt..

aja, en skitdag helt enkelt..

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Varför inte ta ett jobb på sidan om? Men plugga sammtidigt och ta csn bidrag då lär du ju kamma in tillräckligt med cash. Matte B + C är inte så grymt svårt. Lite andra gradare, ekvationer och derivator men det är väl de "svåra" bitarna typ. Samhäll A är rena barnleken.

2008-11-26 | 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback