promenad och bus!

i dag har vi varit på långpromenad, vi skulle gå till skidbacken hade jag ätnkt men jag jag hittade visst inte ehhe, sen var jag trött och vi cände, hittade ännu en jättefin promenadväg!
Sen träffade vi ett äldre par med en liten pudel som hette Clara, jag släppte troja och sen vandrade vi hemmåt och dom lekte hela vägen, så nu sover hon.. :P
ska strax gör iordning lite mat till henne som hon får när hon vaknar.. min guldklimp.. vad skulle jag göra utan henne. hon är världens bästa!

vill gå ut mera sen, massa folk urte idag för det är strålande sol och mysigt med snö, så vackert det är.. vill ha en kamera...
Nu borde det ju inte kunna smälta bort tror jag.. är ju massor.. säkert 2-3dm iaf.. jag hade bara lust och lägga mig i snön haha den ser så mjuk ut!!

swn håller jag på o letar latina fraser, har nog 1 favvorit som ska tatueras in..
Känner frö att göra nått drastiskt.. typ klippa av mig håret elelr nått, men jag har ju bestämt mig för att ha långt nu..
så en rtatuering skulle sitta fin HAHA

Nej nu ska jag diska elelr hnått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback