Sagan om grästoverna

HAHAHAH
kan fortf inte sova så jag kan dela med mig om ännu ett minne:

P vägrade erkänna att han och Lisa hade rullat runt i sänghalmen, så vi skulle få han och erkänna det.
Vi var 10 st killar o tjejer, Vi gick hem till hans hus och vi gömde oss i det höga gräset, bakom buskar, träd osv.l.
Sen ringer hon ut honom för att hon vill prata med honom..
Lisa: Jag undrar bara varför du inte kan erkänna för något, skäms du eller?
P: Neej, jag vet itne varför jag är väl bara så..
och sen pratar dom på och så.
Sen säger hon:
-Vi ska nog gå nu.
P: Vilka "Vi"???
Lisa ställer sig upp från stocken dom satt på & klappar händer
-Kom nu så går vi, han har erkänt
hahaha där reser vi oss från alla håll o kanter och asgarvar..
HAHAHHA
så jävla elaka vi var mot P alltså HAHAHAHAHA
så jävla klockrent!

men han hade ju sina puckade saker så han förtjänade det! hahah
Vi var hemska ;)

eller när "Ste" kom in i vårat gäng och låtsades röka och bad om en cigg för att få snacka med oss och sen när vi gav
han en tändare för att tända den så visste han inte ens hur han skulle göra haha han var så jäkla underbar!
undra vad alla gör nu för tiden?

HAHA och sen hade vi ju Putte med, varje sommar han kom till herräng(alltså vissa var bara sommargäster)
så var han bara större o större..
sen skulle han o jag åka 2 på hans lilla ciao occh han sa att jag fick sitta på sadeln, bra tänkte jag, så får han stå och köra..
men eller hur.. snubben SÄTTER sig i mitt knä... på sadeln.. fatta ont jag hade sen.. HAHAHAHA

Eller när jag & tessan åkte moppe ner till herräng med 80st ölflaskor, på EN moppe!
Hon i fram, jag i bak, vi hade 2 ryggsäckar var fram o bak på oss, sen hade vi kassar i händrna och på srtyret HAHAHAH
fy fan!!!

jag skulle vilja åka tillbaka bara för en dag!

Fan skulle kunna sitta o rabbla upp värsta historierna här!

Som när Johnny S var störtkär i Lisa och han o Kim bara råååkade komma ner till herräng varje helg och sa att dom bara tänkte ta en glass vid kiosken HAHAHA eller hur, vem fan åker dit o bara tar en glass?? med bussen dessutom, och sen stannade dom alltid kvar endå.. så jävla kul..alltid med en back öl i var..
vilka jäkla sommrar.

sen när vi spred ut på MSN att det var nån som skulle ha värsta festet på stranden i uddhamn, massa folk kom och ingen visste vem som hade ordnat den ;) HA!
Lite nice, för om det hade blivit dåligt så skulle ingen kunnat skylla på oss!!!

nej nu ska jag spela nått på nätet tror jag. dags att "gå upp" snart HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback