Snö, kurs & en fjantig inköpslista..

Nu har jag nästan precis vaknat.. HAHA... lite fel jag har vänt dygnet, troja med, och ricke..
Han började skolan 12.20 idag och då kom vi inte upp förrän kl 12.. jag hade gärna kunnat lega en timme till..
Det var bättre när jag precis fick Troja och hade så bra dygn, gick upp tidigt och i säng tidigt.. det var tider det!!
Håller på och klär på mig, jag överlever vintern med glädje bara man klär på sig, långkalsonger, dubbla tröjor, halsduk, vantar och mössa!
sen är det bara att pulsa ut i snön!! är så glad för att det är så mjuk och mysig snö här med nu!

Sen är jag avundsjuk på Ricke med.. Hans fina tröja, jag vill ha en likadan men liten, sen hans jacka.. jag vill så gärna ha en riktigt bra skidjacka, jag kan ju inte åka skidor i min jacka ju, ser ju ut som om en stads-snobb askulle ställa sig på skidorna HAHA..  sen är jag lite avis på han överhuvudtaget.. för i dag ska han o alex shoppa massa mera..
här sitter jag och o snålar på varenda öre HAHA.. man vet ju inte när nästa peng rullar in..
har 6800kr som jag spar för framtida hyror osv..
får ju iofs lön från blommaffären sen.. sen om jag börjar plugga blir det ju inte heller många korvören.. jaja, pengar är inte allt... hmm..

Min vackra inköpslista för dagen ser ut såhär:
*lipsyl
*toapapper
*hundmat
*hundbajspåsar

HAHA fin va?!

ikväll är det kurs med, skulle varit kul för ricke att följa med, men jag kom på att jag börjar gå upp dit typ innan hans bandy slutar.. men vi får se.. får springa upp i annat fall..
eller iofs.. bara jag som är en sån där "vara ute 1 tiomme i förväg"-människa :P
inte klokt vad jag alltid räknar tiden konstigt.. haha

g        s

den här har jag TYP, men svart och ngt annorlunda.. ---> Den vill jag ha!

Känns inte riktigt rätt i backen annars va?? HAHAAHA

nej dogmorgon och goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback