Snowboard

I dag så har det varit 2 stycken som åkt snowboard här i backen bakom huset.. jag vill me åka..
så jag behöver bli rik så jag kan köpa snowboard!
ser ju inte så där jättesvårt ut.
Men i går sa det där pudelparet att dom snart kommer köra igång ordentligt i skidbacken coh att det finns en jäkla massa olika backar så hon tyckte att jag boprde börja i abrnbacken HAHAHA
blir nog så :P
fan vad jag längtar tills jag får åka skidor.
idag skuylle jag köpa en termometer på apoteket så jag handlade på hemköp som ligger där också, så jag handlade först på hemköp, och sen gick jag hem.. hur dum är man egentligen? haha.. glömde det totalt..
får se om jag kommer ihåg det imorgon...

Nu ska jag busa med pluttan och sen tvätta!


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback