Superdupertrött

Usch jag är jättedunder trött men jag lovade att ringa ricke kl 12 och säga till att han ska gå o lägga sig haha
han spelar.. :)
Lyckos hansom har sovmorgon imorrn :P
Jag o mamma tog en promenad med troja och det var ett ritkigt skitväder ute,..
sen stör man sig lite på att det inte finns några fina gångvägar att gå här.. där vovven kan springa lös och så..
Nej jag ska inte klaga mer på norrland nu framöver :) Me like <3

Sen kommer man ju hem o träffar släkten över jul..
och då har Ricke lovat mig den där italienska glassen med :D som vi missade idag!

och vid jul så får han åka omkring med mig också mera i stan, han är ju infödd sthlmare och känner till varenda liten vrå av stan tror jag, sist vi var där vandrade vi ju runt i gamla stan, den var ysig, och så tog vi en öl i en msyig liten gränd,
men i vinter så vill jag se massa andra ställen..
Turist-sandra liksom.. jag blir alltid så yr av Stockholm.. :P

Sen när Ricke kommer hem till Härnösandra (som jag döpt stan till) så ska vi discobowla :D
Då får vi samla grabbarna och mig.
jag är ju ganska bra på bowling :P
Sist var ju i östhammar och jag blev först skitsur för att bollen bara åkte ner i rännan och sen ju fullare jag blev så desto bättre gick det :D och då blev jag glad igen HAHAH

Åh jag vill att Ricke ska vara klar med jobbet nu och så ska vi vara i Härnösand ju!
Måste skaffa en kamera och knäppa kort..


nej nu sitter jag här övertrött och klockan har tickat så snart är det dags att ringa sötnöten,

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback