Svinkallt!

usch i morse ville jag inte alls upp! Det var skitkallt i rummet och jag ville bara tända en brasa typ.
Mini lät fan hela morgonen den lilla jäkeln.. Troja ville inte ligga still brevid mig imorse heller.. så en riktig skitmorgon..
Trojsan o jag har varit ute 2 ggr och det är dunderkallt ute.. fy fan.. ge mig snö hellre än det här vädret... för när man tittar ut ser det inte kallt ut..
attans att jag lämnade långkalsongerna hemma i norr...

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..  vi får se..
ska väcka jeff kl 9.30 och se till att han kommer i väg..

Troja smyger omkring efter en stackars fluga som snart kommer dö hahah

Nej nu ska jag kolla på morgonsoffan på Tv 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback