syntest och så

I dag gjorde jag syntest, så nu jäklar ska lämpat fixas och sen är det bara att tuta o köra!!
hade ju itne direkt rba syn ahha men hon sa att jag klarar mig för körkortet men att ajg borde gå o göra en grundlig undersökning och sakffa linser eller glasögon :P haha
men jag har itne råd med sånt hehehe

Sen tog jag och trojsan en långpromenad nyss, det töade ju tidgare idag och när det blev slask o sen nu frös på så
blev det jäkla halt haha, men vi gick ner till vattnet och det är så dimmigt att allt var skitmörkt, vattnet var helt svart.. lite läskigt :P
men troja hoppade runt så glatt! så hon är!!

nej nu ska jag glo Idol.. haha

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Vadå glasögon är väl billiga =) Mina går "bara" på 4000kr =)

2008-11-14 | 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback