Tråkdag

i dag är det en seg tråkdag.. har inte mkt o göra inte..
var ute och gick med troja men det var så kallt o sen finns det som sagt inga bra vägar alls att gå här...
helt värdelöst :P
Sitter o lyssnar på musik, snart ringer ricke för då åker han till jobbet.. sen jobbar han tll 23 så jag kan inte telefonterra han heller.. attans :D
Men snart kommer mamma hem från jobbet så kan jag terra henne lite iaf haha
Troja bara sover.. knäppte lite kort med mammas kamera på henne när hon gör High five.. hon är så söt.. måste bara vänta tills mamma kommer så hon tar fram laddaren o så sen ska jag ladda över dom till datorn..
teknik o jag går ju inte ihop!

lite ont i halsen har jag också.. vill inte bli förkyld..

ne har inte mkt mer att skriva :)
Lär ju skriva mer sen om nått roligt skulle hända haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback