Tristress :P

fan nu är jag lite irriterad på mig själv att vi tog sovmorron i morse, för jag är inte ett dugg trött och så längtar jag ju så mycket tills i morgon..
Sen på onsdag morgon har jag arbförm sen så måste jag bara få onsdagen och gå.
sen åker jag till Hallsta på torsdag morgon och då kommer Ricke med till Hallsta och hälsar på sen!!
så jag har massor att se fram emot.. så nu vill jag vara trött o sova..
har typ bytt film om o om igen nu också.. hittar inge bra att titta på..
Sen är det jobbigt att bara ha 4an.. går ju aldrig någe bra där typ..
Men vi har beställt en box nu så då får vi af 3,5,6 och sånna.. det blir bra..
MEN jag läste att man band upp sig på 6 mån men jo tjena.. nu är det 24.. lol hahah

Nej nu ska jag försöka hitta på nått roligt..
typ diska eller något :)


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback