vad lat jag blivit :P

I går städade jag o gjorde jätte fint, men fy fan tog mig hela dagen.. jag har blivit så lat :P en lite längre promenad på hela dagen, annars så släppte jag bara ut troja i porten hehe.. så lat jag var, men det gjrode inget för sen på kvällen när vi skulle gå på promenad så var det typ omöjligt.. så grymt halt!! höll på och åka på arslet flera ggr...

Men i dag såg jag att dom sandat.. DUUUUKTIGT! det var på tiden..
i dag ska jag handla, tvättta och bara ta en lång promenad i det underbara vädret som är idag! så fint med snö och strålande sol, det tycker jag om..
snart borde man ju kunna åka skidor.. vill ju NU.. bryta benen :P hahah
sen har jag fortfarande grymt ont i mina händer.. vet inte varför haft det i ett par dagar nu.. as ont när man böjer händerna innåt eller hur man ska säga.. kände mig helt handikappad igår =(

Om man skulle ta opch gå en snabbis med Troja och sen till affären.. ja det låter bra det..

Förresten så måste vi köpa en madrass typ NU, för nästa helg kommer Emil Rickes lilelbror NER hit.. haha den enda som bor högre upp :D
Eller han bor ju bara några mil härifrån, men han ska vara här hela helgen.. det blir kul, han är så cool!

nej nu ska jag slita mig från datorn..

adjö


ånej, fick ett dåligt besked nyss.. fan vad jag hatar cancer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback