valpkurs och genomblöta

jag kan ju säga att jag bara sov 1 timme i dafg innan klockan ringde.. om ens det..
Sen var det dags för valpkurs och vi tränade inkallning, i 1 timme höll det på utomhus i snöblandatregn.. roligt!
För vi fick ju stå och vänta på alla och så..
gick jättebra för troja..
Mina stövlar är inte vattentäta.. så mina strumpor var väääldigt blöta... kallt som fan om fötterna, annars frös jag inte..
men vi alla var blöta och frös. sen när vi kom in i fikarummet för teori så somnade troja direkt i min famn. så söt.
Vi pratade om kloklippning och jag visade upp Trojas perfekt klippta klor ;) fick massa beröm från alla 3 ledarna *tumme upp för mig*
perfekt rundning och allt på dom ;)
Sen var troja jätte trött när vi skulle hem och frös massor så jag abr henne halv vägen, honväger en hel del men vad gör man inte för sin fyrfoting <3

nu ska jag krypa ner med henne i sängen!


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback