väntar

Nu sitter jag o väntar på älsklingen, hans buss kommer in vid 22.. åh tycker det ska gå fortare.. jag saknar ju honom ju..
Men jag är dundertrött efter resan också.. men vi ska ut o käka sen blir det bara att sova :D
På tåget träffade jag en tjej med 2 dvärgpinchrar och hennes yngsta o Troja lekte förfullt och konduktören vart bra arg på osshahha.. men så fort han gått så lekte dom igen.. så kom han tillbaka ett par gånger och var arg.. men men..
sen så var lillan så upplivad o ville inte alls sova.. :)
nu är hon deckad och jag skulle me behöva decka :P

Nej nu ska jag blunda en stund..

puss

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Jag har också en blogg nu och ska smeka upp din blogg ;)

2008-11-06 | 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback