Varför?

ja alltså ärligt talat, vad fan har vi o göra med USA valet??
okej att vi bryr oss men helöa morgonen har det inte varit annat på TV, samt att vi följe det på TV från i går kväll tills imorse!!!
det är helt sjukt.. som att dom följer våra val då eller?
nej, vi är Sverige och Sverige borde fatta det..

Annars så var vi ju på hundkursen igår och det gick bra coh var riktigt roligt!!
Men både jag o troja var skapligt trötta både i går och imorse..

vandrade iväg till arbetsförmedlingen imorse med, skulle vara där 10.00 och fick sätta mig ner o vänta. klockan 10.30 drog ajg därifrån.
tycker det är pinsamt att dom inte kan sköta sina jobb och passa tider!
Det ska jag maila henne om nu. och säga att nästa gång kan hon ju räkna med att jag kanske kommer en halv timme senare eller 2...idioter..

nej nu ska jag och Troja ut o göra stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback