Världens bästa hund :D

Jag har verkligen världens underbaste hudn! Fy fan så mysig hon är när man är ute och busar.. så söt..
I morse när vi var nere vid vattnet så såg vi nått gasnka häftigt, isen som legat rörde sig, vet inte om det är för att det blev varmare eller nått.. men det lät skitmycket och så flyttades det omkring och sen sköts det upp på land.. riktigt häftigt..
nu är det ganska avrmt ute, både jag och troja har sovit en stund. för jag har knäppt dygn, vaknade kl 4.30 i morse och då började en film på 4:an så då kollade jag klart på den, sen halv sov jag i nån timma innan vi gick på morgonpromenaden.
Troja är så mysig när jag vaknar på natten/morgonen, för hon sover ju på golvet i vanliga fall men på mornarna så vill hon upp i söngen och så lägger hon sig breve mig och kikar på tv eller somnar om..
Mitt lilla gryn <3

Ska strax gå och handla -

Sen ahr jag bokat biljetter nu!! så den 6/11 trort jag det avr så komemr jag :P

Nej nu ska ajg göra annat!"


hahaha måste bara säga vad busfian börjat göra.. hon slickas inte utan hon står och trycker tungan haha så söt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback