Vilken lång dag..

attans vad lång den här dagen känns.. vi var utre på promenad nyss till Klings för att handla..
men klockan går så ultasegt idag :(
Håller på o funderar på julafton.. någon som äör frivillig på att köra oss till Norrtälje på em???

Nu vill jag att klockan ska bli 22.00 så att jag kan kolla på Helläs kitchen.
Imorgon sk jag kila o handla skärpet.. sen kan fredagen gärna gå fort..
sen på lördg måste jag sova ganska länge så att jag orkar vara uppe länge på lördag, då ska jag även ta en lååång promenad med troja så att hon sover på kvällen sen tills vi kommer hem.
Först ska vi sitta här o förfesta eftersom jag inte vill lämna troja tidigare än nödvändigt, sen bowling, sen upp till mattias sen ut på typ gennys lär det blir. tjohoo vad skoj!
Antar att vi kommer fastna vid BlackJack bordet, eller jag kollar bara på och Ricke spelar bort pengar och bjuder mig på god drinkar när han vinner HAHA

Nej nu ska jag typ hitta på nått..

Hej och godnatt!!


ps. jopp, valpar har typ mjältänder som dom tappar när dom är mellan 4-6 mån, sen växer det ut riktiga gaddar!

Troja är nu 4 veckor & 1 dag!

Kommentarer
mamma säger:

får du ta med troja på julafton dit ni ska, för vi kan inte vara hund vakt över jul

2008-11-28 | 14:53:49
Tallefjanten säger:

Mjältänder =) Kör du men clerasil shampoo för att få bort dom eller hehe. =)

2008-11-28 | 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback