En väldigt knasig hund..

Troja är nog riktigt knäpp-- det roligaste hon vet är att springa i vassen tror jag...
I dag på morgonturen så gick vi längs med hela vattnet, och där den övergick till en Å så var det massa vass och hon hoppade , hon ser jävligt rolig ut när hon hoppar rakt upp haha
Så sprang hon ner i vassen upp igen och höll på så ett jäkla tag.. knasfia..
Det finns inget bättre än att gå längs vattnet på mornarna, solen lyser skitfint över vattnet och idag var det helt stilla..
Det var skithalt på gångvägarna och det var is på vatnnet, vilket Troja tyckte var kul också, för då kunde ma ju stoppa ner huvudet och ha sönder isen för att sen käka upp den.. hehhe hon är så söt..
Kollade förresten på bilderna från första veckan hjag hade henne och jäklar vad hon växt då...

Nu ska jag fixa lite lunch till henne och göra varmakoppen-kantarell till mig :P

jag glömde käka middag i går och kom på nu att min middag mer bestod av chips och dip!
Men idag har jag bunkrat upp med soppa och nybakat bröd!

Det är prick 0 gradigt ute! så nu borde isen på vattnet vara borta..
senare idag ska jag ner och kolla efter en mössa.. mina öron blev stelfrusna..

skriver mer senare!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback