God morgon!

Ricke har dragit till skolan och jag och bajsfia har precis kommit in fråne n promenad.. jag höll på att frysa ihjäl..
för det är - 3 grader ut!!! fatta MINUS... snacka om döden..
angående döden så finns det en gammal gravplats här i härnösand, typ  mitt i stan.. och så står det på den stora porten in dit:
TÄNK PÅ DÖDEN! hm, varje gång jag ser den så ser det ut som en varning för alla som ska gå över gatan..

I går kväll var det ishalt på vägen, både jag, Ricke och Troja halkade omrking, såg nog rätt roligt ut,,'
Jag ska strax i väg till arbetsförmedlingen, på nåttmöte alla måste gå på.. info-nånting-månting.. jaja, bara att gå det!
Sen efter det har jag inget att göra förrän nästa evcka.. roligt va? hahaha
Så jag ska spendera dagarna här inne i värmen och rinag runt till butikerna och tigga jobb :P


Talle: Gallerierna här är liiiiite stööre än dom i hallsta, jag gick typ vilse i dom faktiskt..
för jag hatar gallerier egentligen, man går  in på en sida och kommer (om man lyckas hitta ut) ut någon helt annanstans, så var man liksom på ruta ett igen och står där som en idiot som gått vilse hahaha

I dag ska jag även ge mig ut och leta efter sånna där spikar eller vad det är som man sätter fast sladdar med längst listen.. förstår ni?


Nej nu ska jag snart börja röra mig, lägger in bilder senaare!


Hoppas ni har det bra! Puss & Kram

Kommentarer
nizze säger:

Du går ju vilse i din egen lgh så att ricke vågar släppa dig utanför dörren e ju ett under,han måste ju vilja bli av me dig..........

Eller så litar han på att Troja hittar hem när hon blir hungrig....mohahahahaha!

2008-10-29 | 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback