Hmm

Känner mig kasnke lite på bättre humör efetr en långpromenad. men det är fortfarande 30dagr kvar i ensamhet..
funderar på att åka nästa helg till mamma, först tänkte jag åak till ricke i sthlm men carina vill inte ha valp + anton.. s¨å då får vi se hur det blir vid jul.. tänker ju knappast dumpa lilla Troja någonstans.. no way!
elakt tycker jag...
fan egentligen ahr jag och ricke inte träffats på ett rba jävla tag.. ses typ 1 gång om året känns det som just nu.. aja blir väl bra i slutändan..
Nej annars så sitter jag här, kikar runt lite, har tråkgit, tvättar och har precis käkat soppa.. för andra dagen i rad.. imorrn blir det nog också soppa..
det var det enda jag var sugen på när jag handlade..
väntar på att Idol ska börja..
hatar hur min blogg ser ut.. rosa och jobbigt.. valde bara någon föärdig mall...

nje nu ska jag sätta mig i sängen o glo på tv.. har bara 4:an hur värdelöst är inte det då?

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hahaha Härnösand låter som ett nerköp =) Du kanske inte skulle haft så bråttom upp dit! Framförhållning goddamit!!

2008-10-31 | 18:10:22
moster marie säger:

Hej Sandra. Jag läste att du tyckte att Åsa skulle komma upp till dej det tycker jag att hon ska göra . du får tjata på mamma att hon kommer nu när hon är ledig. M.V.H Marie

2008-10-31 | 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback