Lunch :)

ja nu har jag kommit i från infomötesgrejen, och först när jag satt och väntade så började jag prata med en kille som pratade om allt möjligt, typ lumpen i kokkasjärvi eller nått..
men iallfall, sen kom vi in och dom ropadee upp vilka som var där:
Anders Andersson-där finns jag nästan en liten fnissattack, vilket fruktansvärt svensson-namn!!
Sen ropade dom upp lite fler, typ en Fjordor som itne var där..
Sen kom MÅRTEN *skrattattacken nära*
sen så efter mig så ropade dom upp BELLMAN, där fick jag en ljudlig fnissnning och för sent isåg jag att det var killen som satt breve mig och som jag snackade med i väntrummet.. HAHAHA
Vilka jäkla namn!
Nej nu ska jag springa ut och leka emd troja, hon är rastlös och låter illa haha
Så nu ska vinterkläderna på!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback