Min sjukdom: social

Jag har kommit på att jag är sjuk, sjukt social iaf :)
alldeles för social för att sitta här uppe i ensmmheten i 1 månad..
Fan nu håller man ju på o dör.. efter 3 dagar liksom.. inte ens det...
jag försöker få dagarna att gå fort genom att springaomrking och handla massor, som jag absolut tne har råd med..
men vad ska man göra då??
Fan jag vill inte vara arbetslös. hur fan pallar dom som är det sitta på arslet i flera hundra år??
hur orkar "socfallen" sitta och glo hela tiden??
nej fy fan, ge mig ett arbetet..
usch jag blir ju heldeppig av att itne ha nån att snacka med.. telefon hjälper ju itne mkt..
Sen är man liksom 40mil i från varenda kotte.. knappast en dagsresa liksom..
var till bolaget och inhandlade 2 flaskor vin och 5 öl men jag har sån grotesk huvudverk att jag spyr om jag kollar på dom..

och Ricke är och festar och ahr kul i Norrtälje.. han borde sympatia med mig och sitta instängd utan att prata på ett par dagar..

Fan jag vill inte vara här längre :P kan inte nån snäll själ komma och hämta mig? :D:D
Eller typ iaf flytta upp hit att jag har någon att umgås med hela dagrna..
hundkursen startar kanske inte förrän nästa vår.. kul..
jag går fan under av att inte träffa en kotte hela dagarna..
det är prick 30 dagar till ricke kommer hem igen.. jävligt kul.. vid det lagethar jag gett bort Troja till nån snällis och gott och hängt mig eller nått...

nej nu ska jag fortsätta tvätta och sen ta en långpromenad med Troja.


ja talle: när man inte är i UNDERBARA hallstavik så får man låtsas ;) därför du super så mkt :P ahha



Förrrsten så snöade det ju ganska mkt i dag men nu har snön typ försvunnit.. helt värdelöst..

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Jag super för fan inte mycket. Allt är relativt iof, jämfört med en nykterist jovisst men dig, icke!!! ;) Leta upp någon community på internet då och leta upp lite folk från härnösand att lära känna!!

2008-10-31 | 15:58:31
Anonym säger:

alkis fasoner å sitta å supa i sin ensamhet ;)

2008-10-31 | 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback