Mycket att göra..

I dag ahr jag massor att göra..
har varit ner till stan och handlat en ny väska och en mössa, den är jätteskön!
sen skulle jag handla möss.. 29:-/st!!! det är hutlöst! det är "dyrt" i norrtälje och då kostar de 10kr st...
så jag köpte iaf en Tuben, vit med svart tryck. som jag hade ett helvete att få upp på väggen och den sitter så där lagom stadigt.. men fin var den iaf!
Sitter precis vid dörren så det är bara att dra en två påsar innan man gr ut.. perfekt.!
sen handlade jag även den nya mascaran jag suktat efter som är kanon!
Sen handlade jag ngo inte mer..

senare ska jag ner och handla mat, går till hemköp efetrsom det ligger precis vid bolaget och jag tänkte in och köpa lite vin som jag kan sitta här o smutta på i min ensamhet :)

sen nu så hålle rjag på o fixar i köket, sen ska jag bära ner lite mer saker till förrådet, det borde jag nog göra nu medans Trojsan sover.. sen ska jag tvätta kl 14.00...
full fart. det är bra det!

Nej nu ska jag fixa lite


hörs senare!

hejhej

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hahahaha tröst supa lite i sin ensamhet i ren hallstaviks anda haha =)

2008-10-31 | 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback