okej here i am!

Hej!! Im back!!
Mne just nu innan vi fått ihop databordet så sitter jag vid bärbara, Ricke har fixat så det är trådlöst i lägenheten, så jag kan surfa med datorn vaaaaart jag vill! det vill säga den enda sittplatsen för nuvarande-sängen.. :P
När jag får upp den riktiga datorn så ska jag visa er helt galet fina bilder på troja och vår promenad/lekplats..
För ca 100meter ifrån lägenheten så finns ett stort grönområde vid vattnet, därifrån kan man se typ hela världen känns det som. så himla vackert..
Troja älskar vattnet :P Hon busar och blir blöt..

Just nu sitter hon och skäller för att tigga till sig min uppmärksamhet.. det är lite jobbigt och det krävs ett par rejäla NEJ innan hon fattar att hon ska gå och lägga sig..
Har precis variot ute också och det är riktigt kallt nu.. nästan 0-gradigt..usch!
Det är synd att jag inte kommer in på min vanliga blogg på Vallhund, men så går det när man registrera sin email på en ny blogg..smart.. jaja, vi får väl bygga upp nått trevligt här sen..

Lägenheten är ritkigt fin nu när vi fått upp hyllor,gardiner och allt vad det är..
Man f´får inte så mycket gjort när man har troja omkring sig jämt men men..
När hon sover får man passa på =)
Blir mer gjort sen när ricke är borta i 3 v.. så tråkigt.. =(
Men han kommer ju tillbaka :P

jag känner mig fortfarande lite vilse när man går omkring i stan, vi käkade lunch på O'learys idag och jag var lite smått förvirrad... äöven upptäckt att det inte bara finns EN galleria, uatn TVÅ,. yey
dyker upp nya butiker hela tiden tyucker jag.. härligt!

Nejnu ska jag kolla lite tv tills Ricke kommer hem i från Bandyn, fan dags för mig med att börja sporta =) eller inte!
Jag har ju lilla Troja att springa runt med :P

Puss & Kram


Kommentarer
Tallefjanten säger:

Oj oj två gallerier , en mer än hallstavik lätt värt alla milen dit ;) Tycker dock synd om dom stackars härnösandsborna som kommer bli helt apatiska när dom umgås med dig! hehe =)

2008-10-28 | 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback