under konstruktion..

ja som ni ser håller jag på och ska göra om, men allt handlar om ORK :D
tar ju på krafterna att ha valp haha(hur ska man någonsin orka med barn???)

Vädert här är just nu +1 grad. men tidigare idag var det is :P
Så nu gäller det att alltid ha långkalsongerna framme :)
Så just nu har jag 2 par strumpor, långkalsonger och fleecetröja på mig! det är faktiskt iskallt i lägenheten!
Endå är det bara 27kvm(tror jag) och hela 4 element som står på fullt, men inte är det varmt här inte!
nej overall har jag sagt att man ska ha!

jag sket i att köpa en kamera som jag svor om för ett par timamr sen, jag är helt enkelt för fattig :P
Vi fick telekatalogen i går och jag skrev ner tfn nummer till typ hela härnösands butiker och andra företag som jag ska ringa till i morgon och fredag.
en jävligt lång lista..


Troja sover nu, helst slut är hon :)
Jag sitter här vid datorn, utan datastol. så jag kommer inte sitta så ofta framför den här datorn just nu. för jag sitter på en liten hutch.. haha.. undra om den kommer braka???
hahah, först satte vi den stackarn som sängbord, men den blir bra som datastol tillvidare :P


Ricke är på väg till Stockholm snart.. 3,5 veckor ska jag vara själv här.. s´å jäkla glad att jag har Troja, annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till, hon må vara jobbig emellanåt, men hon är så söt och underbar <3
Jasg hoppas ricke spar lite pengar så han kan komma hem om 3 veckort.. alltså inte denna helg, inte nästa men den 3.e helgen, sen så ska han tillbaka 1 vecka till, sen kommer han hem på riktigt. så hinenr vi umgås i typ några evckor sen bär det av igen..
vi fick inte tag i några billiga biljetter så det blev dyrt att åak ner över jul..

nej nu får jag ont i ryggen av att sitta här..
dags för lite tv..
bäst att passa på att slappa mednas bebis sover :)


puss & Kram


åh, saknar Ricke redan..

Kommentarer
moster marie säger:

Hej Sandra. Det verkar vara ett fint ställe där du bor.vad är det för väder? fortsätt att skriva om alla fina ställen . jag läste att Troja hade badat.Det tycker väl hon är kul.

2008-10-29 | 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback