Värdelöst.

I dag har verkligen varit en värdelös dag.. har haft skittråkigt och dagen går ju knappast fort... i morgon ska jag iaf tvätta.. sen ska man bara igenom lida helgen sen är det veteriäner på tisdagen och arbetsförmedlingen på onsdag. sen funderar jag faktiskt på att åka hem eller nått så länge.. här är det väldigt fint, iskallt och ganska tråkigt när man inte känner någon.
Tur att jag har dampfia, men i dag har hon varit så lugn att dagen gått ännu saktare.. har bara suttit o väntat på att hon ska vakna så att vi kan ut o leka..
Sen kan jag ju inte sitta här vid datan heller särskilt mkt eftersom jag inte har någon stol att sitta på.. jaja..
en värdelös dag helt enkelt..


Kollar tåg på Sj och en biljett hem typ nästa torsdag går på ju på övet 400... aja bara att betala o se glad ut =)

Kommentarer
Tallefjanten säger:

Vafan, snacka har ju aldrig varit ditt problem. Hur svårt kan det vara att lära känna någon då liksom, gå med i någon hundklubb så lär du ju träffa lite folk. Annars får du börja snacka med folk ute på stan bara utan vidare för snacka är ju inte ditt problem snarare tvärtom. =D

2008-10-30 | 19:22:00
nizze säger:

hem??? du är hemma.....du har flyttat sandra du bor där....

vi trivs utan piss å skit på golvena här.....

2008-10-30 | 19:30:45
Anonym säger:

tåg e dyrt ta dom pengarna å köp en data stol ;)

2008-10-30 | 20:39:55
mamma säger:

jag är ledig nästa vecka. tänk om jag kunde ta tåget upp till dig istället.så kul det skulle va.

2008-10-30 | 22:38:13
Tallefjanten säger:

Till morsan: Ja gör det, dax att sticka utanför hallstaviks gränserna för en stund ;)

2008-10-30 | 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback