10 kr/st!

i dag har jag och ricke varit till en grej där dom sålde ut över 100,000 saker för 10 kr st! HAHA
vi handlade en hundleksak, rivjärn, en ny diskborste, en ljusgrej, 1 annan prydnadsgrej, 1 ram
ja sen kommer jag inte ihåg nge mer haha, billigt o bra

Men ramen som var tänkt till Trojas foto passadne inte..
jag förstorade ju upp ett foto till A3-format på henne, har letat efter en svart ram i samma storlek (30x40cm)
och nu när man hittar en så är trojas foto typ 1 cm för stort.. måste klippas men jag vågar inte för jag klipper snett..
synd att förstöra sånt fint foto..
Så jag väntar tills mamma och mormor kommer upp hit ;) hahaha ni får klippa!



Nu ska här göras annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback