Bus och spel

I dag har jag ju gjort lite nytta, möte osv..
Sen har vi bokat biljetterna jag och mamma så nu kommer dom snart!!

Om 2 dagar fyller jag år ;)
Vet redan vad jag ska få av ricke, för jag var med när han handlade den på Åhlens, plus att han bad dom i kassan slå in den HAHA, jag som helst skulle vilja haft den på stört! sötnosen..<3

Nu är Ricke och Troja ute på promenad och har det mysigt, jag är lite sur här hemma att mitt kära Tv-program ersattes av Hockey ikväll..bläääää....ska nog skicka iväg ett elak-mail till kanal5 att dom inte har någon smak gällande Tvprogram ;) hehehe

Annars så har jag och ricke suttit ryggirygg med avarandra och spelat i dag, vi har levlat grymt mycket nu, och våra gubbar är Shamaner som heter Mexxtexx & Texxmexx HAHAHA såå nördigt!!!
men det är så grymt mycket roligare att lira tillsammans.

Imorrn SKA jag iväg till stallet, kom inte iväg i går, men jag ska cyckla dit imrogon utan Troja hade jag tänkt.
hoppas på bra väder..

Sen har jag hela veckan fullbokad, på torsdag är det arbetsförmedlingen + hundkurs, på fredag stallet, på lördag vettefan.. hehe
Sen ska ju Rickes klass ha KORVFEST! hehe, dom ska´kanske ha en avslutningsfest bara deras klass(bara killar=korvfest)
men det är inte bestämt än..
Så då får jag roa mig med Trojsan helt enkelt. men drar dom ut så lär jag haka på, om jag inte lyckas övertala dom om att man faktiskt behöver 1 tjej på en fest för att undvika att någon blir gay..eller nått......


DATUM:
9/4 fyller år
25/4 Ricke åker till Stockholm
2/5 Utställningsdebut med Troja
4/5 Fin besök ;)
7/5 jag åker till Stockholm.... =/
30/5 utställning för Troja, inofficiell


lite sur jag är för övrigt, missar 2 saker jag verkligen skulle vilja göra.. och självklart inträffar bbåda när jag är 50 mil bort...
först är ju nu 14 april = kennelträff i stockholm, Då är jag här uppe...

Sen nästa är ju i mitten av maj, kelpiespecialen i sundsvall, skulle varit kul att ha riktigt kelpie-dommare på utställning..
och då är jag ju i stockholm..
kan det bli typiskare?
Men rasspecialen är även i augusti, i stockholm tror jag .


Nej nu blev det ett jäkligt långt inlägg, orkar ni ens läsa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback