Crappy crap crap

God afton.
Min afton suger, ganska mycket.
jag, Ricke och Troja skulle gå upp till Alex nu på kvällen, skulle gå förbi Kling's och köpa snus -STÄNGT.. fuck off....
Så då fortsatte Ricke och troja till Alex och jag vände om gick till Hemköp.
Sen tog jag en liten omväg hem då det är så skönt väder ute.
På vägen hem ringer jag Ricke och säger att klockan är 20.30, så Grey's börjar om 1/2-timma..
Då säger Ricke att klockan är 21.30. och alldeles riktigt, klockfan har tickat på alltför mycket.
Suck.. så jag skyndar hem och nu tittar jag på sista snutten(men nu är det reklam..)
Så behöver jag lipsyl med, min är slut.. kan det bli surare?
Gå och lägga sig kanske haha och vakna upp glad...-

Förresten ahr jag gjort om lite provisopriskt som ni ser, har ju inte Photoshop så kan inte fixa nått kul med bilder, men den här gjorde jag genom att ändra ljusstyrkan så det får duga så länge...

Får ju inte tanka PS... råkar visst bara bli virus och kraschade datorer av det... hm..

Dear mr. Hunting, I know i rule the world , that i can get a new dog every month by using my smile, a house just cuz im so damn good and the whole world just for existing :)
So get over it ;) HAHAHAHA

Kommentarer
nizze säger:

hahaha ja de e nog fan så :S

2009-04-22 | 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback