ge mig sol nu..

jag vill ha vår!!

vet ni trojas leksakförbud har uppphört :P hon åt ju upp alla leksaker förut,
men nu har hon 3 saker som inte går sönder:
-1 oranhe liten boll hon fått av morfar, den går itne att tugga sönder! helt underbart!
-1 plastboll som släpper godis när hon rullar den! ni kan ju tänka er vad den här gottisfröken dundrar omkring med den...
-1 kongboll, hon tyckte inte om den svindyra pluttsaken först, men nu har hon upptäckt att om man slänger den hårt i golvet så studar den, det är kul! ibland åtminstonde!

Sen ahr hon 1 gosedjursekorre, ska tydligen inte gå att ha sönder, men hon har tuggat av lite päls, ögonen och tänderna, så nu finns det inget mer att ha sönder på den, så den får också vara med på listan HAHA


Snart komemr mamma, mormor och kanske jeffen! längtar massor!
Imorrn ska vi boka biljetter!


Sen skulle jag ju åkla till stallet i dag, men pissvädret gör att jag bara drar täcket över huvudet och somnar om när klockan ringer på morgonen..

I går gjorde vi tsasiki och rostade bröd som jag skärde på tvären och doppade i tsasikin, blev jättegott snacks!
tsasiki är världens bästa uppfinning! åtminstonde när man gör den själv.. mums!

Ska tvinga Ricke att ta hand om alla de 10000 papprerna som ligger på Tv-bänken också..
Vet inte om det är plugfgpapper eller vad det är, men bort ska dom!
Nä nu ska jag käka lunch, hoppa in i duschen och sen vandra ut med Trojsan och låtsas att det är sol ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback