Good&Bad

Tjoho, nu har jag och trojs varit ute på en härlig promenad.
Gick till Arken och kollade utställningskoppel, hittade ett för 59:- så den ska inköpas senare mågon dag.
När vi gick vid Kattastrand så började det SNÖA! blää, säger jag bara! inte mer snö.. har ju liksom snövallar som fortfarande är 2 meter höga, kommer väl inte smälta förrän juni-juli...
MEN sen nu när vi kom hem så såg jag att även Norrlänningar tröttnar på snön, för dom håller på och gräver bort alla snövallar här utanför huset!! YES!
höll på och få en skopa snö över oss när vi gick på andra sidan lastbilen hehe, men jag som har såååå bra reflexer(eller itne) men jag han stanna iallafall..

Snart borde Ricke komma hem från skolan! Han kommer också bli jätteglad över att dom skottar bort snön med stora skopor!


Sen så har dom satt upp bajsbåsar lite här och var i Härnösand, så jag gick och knyckte några extra hehe, har alltid 2-3 bajspåsar på mig, men jag tyckte att jag kunde ta några endå.. busigt va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback