HästochHund-bilder =)

Hej!
I dag var jag i stallet tills kl 16 :)
Snacka om att jag itne ville hem haha
Först gjrode vi det vabliga idag, sen så satte vi på alla nya schabrak till ALLA ridskolehästar, på deras sadlar,
Så nu har alla Mörkblått eller brunt med hästens namn på, superfräscht!
Sen satt jag där och så var det personalmöte och käkade en väldigt god tårta/bakelse, ritkigt smarrigt.

Sen på vägen hem gick vi till brukshundklubben för dom hade ställt fram agilityhindrerna.
Snacka om att min hund inte gör något om hon inte får godis.
Så efetrsom jag inte hade godis med mig så tyckte hon att allt var väldigt ointressant.. puckohund :p
Har fått PM till utställningen med.. så jäkla pirrigt...

Sen ikväll är det hundkurs, ska till Arken och köpa Trojas utställningskoppel med om jag hinner.



Här är lite bilder från i dag!



Madness vilar..



Leker Tåg?  Först; Saleta, Parasz, Pojken och lillen är Palle.



Min Vackra Troja.



Troja med sin Favorit Ove!



Zhora har hittat pinne =)



Zhora tycker inte att Troja får leka med henne pinne.



Söta Ina spanar :)




Utestallet




sötnosarna







>Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder =)

Kommentarer
Anonym säger:

Då är det bäst att börja träna vovven utan godis nu då :P

2009-04-27 | 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback