Hundkurs!!

Åh avd jag längtar tills ikväll, hundkurs, det är alltid kul!
Troja älskar det iallafall, när vi var på sista träffen med valpkursen så fick jag ju bära henne en bit hemmåt för hon ville inte gå därifrån haha
Men nu är hon liiite äldre och liiite visare ;)
Ni kan ju tänka hur sjövilda alla valpar var , sen när man satt i ett rum och pratade efetråt träningen då så var det väldigt litet och trångt rum och massa valpar som bara ville elka med varandra. Men nu hoppas vi på att Troja är snäppet lugnare av sig.

Annars så har jag avrit till arbetsförmedlingen, var där 1 1/2 timme, det var grupp och vi gjorde lite uppgifter..
i natt och i går hade jag nog feber, frös som attan och i dag på arbetsföremeligen så var jag helt trött i huvudet och orkade inte kolla upp på tavlan där, för då fick jag ont i huvudet.
Men sen blev jag piggare och på vägen hem gick jag och kikade i affärerna, köpte en ny matmix till kräftan, kolalde åhlens och lite skoaffärer... hittade fina sommarskor också, men jag får nöja mig med mina dojjor ett tag till =)

Annars är det ganska fult "skomode" nu har jag mä'rkt, mycket guld,glitter och silver.. på vissa lite väl mycket..


Sen har vi skrivit lista på allt vi har i frysen, för nu måste vi börja äta upp allt där i.. och inte handla nytt.
För vi åker ju om en månad och blir borta till september :(
Men en rolig sak är att Mamma, mormor och jeffen kanske kommer upp hit i början av maj!!
Dessvärre missar dom att följa med mig på utställningsdebuten, men dom kommer  iallafall ! det ska bli kul, ringde nyss HärnösandsHus och frågade vars deras närmaste 3-bäddars var, det var på mellanholmen, men det är ju endå inte så långt bort från mig. tar väl ca 5-10 min bara att gå rakt ner dit.. nej inte ens 10.. max 5 min..
så det är bra!!

Hm, kom nyss på att jag missade att köpa kuvert i dag med för att skicka häverö-anmälan.. jaja..

imorrn MÅSTE jag till stallet.. får lite dåligt samvete men jag orkade inte i går och i dag har jag ju varit upptagen..

Är lite nervös för trojas debut den 2:a maj, mest för min skull att jag inte kommer hänga med ett dugg, är så nurrigt på utställningar och jag är typ 80% säker på att jag kommer missa när det är min tur :P men då ahr vi iaf varit där..
och därifrån kan det ju bara gå bättre!

Kommentarer
mamma säger:

jag har hittat dina ridskor med tillbehör nu

2009-04-02 | 15:44:48
Leonora - The Magic Memories säger:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 | 15:51:22
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback