Im soo goooood!!

Hellu!
I morse när klockan ringde så kollade jag ut och det var pissväder med regn.. så jag sket i att gå till stallet och gick och la mig i stället!
Vaknade efter några behövda timmar och sen dess har jag storstädat köket, varenda liten bit av köket har skrubbats!
Sen tog jag resten av lägenheten samtidigt som jag tvättat massor, så jag kan vara effektiv jag med =)

Ricke har varit hos alex och pluggat kemi hela dan men han skulle väl komma hem snart som det lät, så jag
tycklte endå jag var värd en pizza efter allt städande så  nu har jag precis fått hem en mumsig en som jag åt alldeles för fort..men gott var det och härligt att slippa diska massor!


Skulle kanske sitta fint med en promenad med, skulle vilja knäppa lite kort på Trojsan, men vädret är fortfarande dåligt..
Bra endå med regn för då smälter snön fortare..



ne kanske ska lägga sig och slappa på soffan en stund?

Kommentarer
kimmi säger:

skojar du eller. fan så värdelöst! Här har solen skinit i 3 dagar och idag hade vi det 21 grader varm på altanen, riktigt skönt.

2009-04-04 | 21:25:27
Bloggadress: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback