Jag har jobb!

woohoo, Cyklade til stallet imorse, höll på att dö.. riktigt jobbigt.
Sen visade det sig att Emilio bröt foten i går, så jag har fått jobb i 4 veckor, eller ja, tills jag åker så det blir nästan 4 veckor!
Så då ska jag rida molly varje dag!
I dag red jag ut på henne, gick jättebra och hon tyckte det var mycket roligare att rida ute än i ridhuset!
Vem gör inte det?
På bortvägen så stannade hon 2 gånger och ville väl hem, men det fick hon inte, men på hemvägen gick det lite fortare för henne, busfian.. Men bara jag satte henne i lite arbete så gick hon superfint i form hela vägen hem!

Så nu ska jag börja på tisdag eftersom det är rödadagar, sen jobbar jag varje vecka Mån-Fre, så skönt!


Nu ska jag vila en stund!

Byebye

Kommentarer
mormor säger:

Grattis på födelsedagen kul att du får hoppa in och jobba med sånt som du tycker är roligt .Jobba ändå du fast vi kommer vi klarar oss själva .ha en bra dag idag .kramar från mormor och morfar.

2009-04-09 | 07:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback