Jäkla april..

Hela april är ju skit, säger man ju.. vädermässigt.
Men i dag var ju helt sjukt..
Morgon: Sol
Lunch: Storm och muligt
Vid 14-tiden (när jag avr på väg hem): Storm med regn
När jag kommer hem: Sol

Jäkla muppväder.

Så jag red ut i iskall storm i allafall, Molly töntade sig lite vid ett par bräder som dom satt grön plast på, då var det bara
att hoppa av och leda henne förbi, sen gick det kanon, hon gick jättefint i form och så tränade jag mina benmuskler ganska rejält och körde lättsits nästan hela bortvägen uppför hela späcksta eller vad det heter..
Benen var alldeles darriga efteråt =)


Nu ska jag tvinga ricke att spela lite med mig :P

Förresten, helt sjukt straff för pirate bay.. 30 miljoner i skadestånd och 1 års fängelse för var och en..
sjukt.. hallå, detta är inte USA.. eller?
jäkla sverige på att vara wannabe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback