Min älskling!

Åh vad Troja gav allt på hundkursen idag! Hon gav 110%, så jäkla underbar hund jag har!!
Trodde hon skulle vara envis idag efter vår tur på agilitybanan.
Men efetrsom jag hade godisbit i handen så jobbade hon på mer än vad hon behövde!
Äcven om vi båda var redlöst trötta efter stallet och nu skulle ut på plan 45 min, så gav hon allt.
På sista tiden har hon inte tagit kontakt så bra men nu gick allt på räls. Jga var megastolt!
Efter 30 min började jag bli trött och ofokuserad, så då tänkte jag bryta för dagen, Men Troja jobbade på,
Läggde sig, stog, vändningar.
Allt var så klockrent! Vart kom allt det ifrån? Det var nästan så att man önskade att man var på tävling!
Sen är ju Troja så jäkla söt, min älskling.
jag skulle nog klara mig utan mycket här i livet, men utan Troja skulle jag gå under!
jag önskar jag kunde hitta något livselixir.
Den dagen hon går bort kommer jag nog dö av sorg. min lilla stjärna.
Hon har nog världens största hjärta. Min egna krambjörn!
Ibland kan man vara hur lessen och arg som helst men så tittar man på Troja och så ser genast hela världen
ljusare ut! Hur har jag klarat mig hittills utan henne??
Nu är hon mitt stöd här i livet, min lilla ledstjärna!

Imorrn är det dags för ringträning, ska bli kul och jag har 1000frågor att ställa om utställning.
är så himla pirrig för på lördag. Men det ska bli kul!
Blir mycket för Troja så det är skönt att vi är lediga på Fredag och bara kan vila och mysa hela dagen då, hoppas på sol !

Nu är jag megatrött och egentlifgen borde jag käka middag och göra matlåda, men jag orkar inte.
är inte direkt hungrig heller. det kommer jag ångra imorrn, men ska nog göra mig en frukostmacka att ta med till fikat imorgon iallafall.

Nu ska jag krama mig lilla bebis i soffan och rensa lite tankar som yrar runt i mitt huvud och behöver redas ut, kanske tända nått ljus och bara ha det mys med älsklingstösen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback