Ojsan!

Hej!
Min födelsedag firades med tårta och senare på kvällen hundkurs! som gick superbra, förutom att den där jäkla dumma schäfern skrämmer Troja.. den skäller liksom hela tiden.. varannaty steg den tar, och självklart hamnade jag brevid den i dag.. försökte byta plats lite snyggt men då tyckte dom bara att det var bra för Troja att vänja sig.. visst kanske det, men det var inte så kul att träna, för så fort hon var duktig så skällde den ju så att hon kom av sig..
dumma schäfer...
jag är glad att jag har en tyst hund =)

I går var vi och handlade påskmat!
För i dag ska vi 4 ha påskmiddag här hemma!
Det blir förätter, entrecote och sånt smaskens!
Skönt att dela upp allt på 4 stycken så blev det inte så dyrt ;P
Annars skulle man aldrig haft råd att köpa entrecote!

Så nu ska jag strax väcke Ricke, vi var uppe till 3 och förberedde maten och så så vi är rättt trötta här hemma..
Sen ska vi väl göra oss i ordning och så kommer packet hit och börjar fixa med maten! Så jag måste nog gå och klä på mig nått annat än pyamas haha


Byebye hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback