Olycksfågeln..

I dag har det varit kanonväder! För att vara Norrland alltså, längtar fortfarande att gräset ska bli grönt och snön försvinna.
men annars var det varmt och skönt, red ut utan jacka och det var varmt!
Puckoponnyn tyckte hela världen var läskig helt plötsligt och vi bråkade en del, men hemmåt går ju smort :) haha

Sen så skulle Troja vara uppkäftig och ta Zhoras pinne, då small det till och Hon satte Troja på plats.
jag fick sära på dom för det såg ut som om Troja skulle bli mördad.
Så senare knatade vi hem och när vi kom hem så såg jag att hon hade ett otäckt sår vid mungipan...
Så går det Troja lilla när man tror att man är störst och bäst...
Hoppas att det läker till utställningen nästa helg bara...
det är tjockt nu och lite geggigt..
har vi turen på vår sida så blir det väl infekterat med.. lila olycksfågeln...
Men hon får haka på till stallet endå imorgon.

Förresten så var det frymt kul i dag när jag och vovvarna tränade i ridhuset för oss själva.
Tränade Platsläggning med båda hundarna på en och samma gång!
La dom ner, sa STANNA, vände mig om och gick 30 meter, vände mig om, väntade 1 minut och sen ropade jag in dom!
Gick kalas!!

Zåris har ju tävlat lydnad men jag trodde inte Troja skulle vara duktig på det!!


nej nu ska vi spela, sen till affären och köpa snus!


byebye

Kommentarer
nizze säger:

hon lär sig av sin ägare.!!

som oxå tror hon e störst bäst å vackrast samt coolast å ballaste bruden i stan....

hahahahahahahhahahaah............ ;)

2009-04-22 | 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback