Saknar dig!!

Usch, nu sitter min mediakända pojke och hans 3 muskutörer snart i Första klass på tåget.. på väg mot stockholm...
50 mil bort... usch!!
Var och lämnade dom , åt på Frasses och sen tvingades jag gå hem själv :( sorgligt...
Fint väder och jag tog en tur på stan..
"svenska" ungdomar sitter nere vid bryggan. dom mer "mörka" (HAHA) ungdommarna hänger mitt i stan, vid en trappa på Stora Torget... hm..

Men fint väder, synd att Troja är helt trött efter en hel evcka i stallet, annars kunde vi gått ut.
Istället sitter jag här och försöker funderar ut någon att göra..
Eller, jag har ju "sparit" lite städning,disk och tvätt ett bra tag just för att jag skulle ha nått att göra när Ricke är borta..
Men jag ahr ingen lust till det alls =/
Tycker Ricke kan ta nästa tåg hem igen.. snääääälla...


Ne, balkongen väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback