Smällkär i Härnösand

Så var ännu en dag på jobbet över, smällfint väder, över 20 garder i solen!
I dag avr det en lugn dag och då fick Troja åka fyrhjuling med Ove, det tyckte hon var skoj!
sen fick jag provköra och sen drog vi med den runt somamrhagen.
Dom har alltid sagt att sommarhagen är stor, men den är GIGANTISK!!
Jäklar vad stor den är... typ lika stopr som Hallstavik, "stadkärnan" i allafall. helt galet.
Det avr skönt att dra runt emd fyrhjulingen för det var så varmt och det känndes sommrigt!

Sen hade vi tråkigt efetr lunch så då drog vi med bilen till smitingen och runt där i krokarna, SÅ JÄKLA VACKERT!
Visst att jag tyckte att Härnlösand var vackert från början, men sina gammla hus och utsikter.
Men när man åker utåt på ön så blev jag smällkär..
Jag älskar Härnösand!!
Önskar jag slapp åka härifrån.



Förövrigt så står det en hel drös med "måsten" på listan i dag..
tvätta, handla mat, in på Arken och kolla efter utställningsnål.

Måste verkligen handla mat.. har kommit på att jag bara ätit mackaroner och bacon sen Ricke åkte, förutom 1 dag då jag åt pizza och 1 dag då jag åt inget.
Så nu får jag kärpa mig innan jag får skörbjugg!! eller som Ricke så snällt kallade; Baconbjugg! HAHA



Nä dags för en snabb dusch och sen göra stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback