SNURRIGT + bantning 2009

Lite lagom snurrig jag måste avrit imorse, gick och la mig ganska sent i natt och var sjukt trött imrose när Ove hämtade mig. Kunde alvarligt talat knappt hålla upp ögonen på väg till stallet.
Läskigt att vara så trött.
men dagen har rullat på och när jag skulle gå hem vid 13 så upptäckte jag att jag lämnat trojas koppel hemma HAHA
Sprang visst ifrån det imorse så jag fick stjuss hem av Ove, så snäll =)

Sen så ska jag strax äta mat!
ska laga den åtminstonde.
Jag måste ju ha lyxigt i vissas ögon, För man hör ju ständigt hur folk inte kan gå ner i vikt.
men som nu när jag inte ätit på 24timmar, så har min mage sjunkit in :P
Fatta bantingsmetod HAHA
Sen käkar jag så blir den lagom, min mage är bäst!


Sen är det dags att knata upp till hudnkurs i dag med, eller Ringkurs idagm, ska träna lite utställning. ska bli kul, så nu blir det käk och sen vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback