Sömningt

Tjoho!
Dagen har spenderat på jobbet, dvs stallet =)
Hur bra kan man få det?
cykeln ville inte ritkigt med imorse, kedjan hoppade av och jag hämtade Troja som dragkraft till stallet =) jag var grymt trött..
Troja gick ihop med söta Zhora(en rottis) så dom och Figo har busat hela dagen!
5 timamr utomhus (i stort sett) har gjort att lilla Troja sover djuuuuupt nu. skönt!
Vi har grillat lite idag här hemma. SOMMAR!
Sen red jag i dag i stallet med, på Mollsan såklart, känner ingen träningsvärk denna gång haha, endå tränade jag lårmusklerna rejält genom att stå i lättsist så mcyket jag rokade,
Molly är väldans ur konsid och blev lite svettig hon med, det var så grymt varmt i dag!!



Nu väntar med DH på Tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback