Supervaärme

Hej, i dag ahr jag inte gjort många knop..
Har spelat en hel del, sen har jag och Troaj avrit ute i det sköna vädret!
Man kan gå i linne ute nu, åh vad jag äslkar det här vädret!!
Önskar jag ahde några snygga kortbyxor baram, har vuxit ur en massa 34:or :)
Imorrn ska jag ta med Kameran tyill stallet, om jag komme ihåg den ;)

Hopaps jag får PM:et till utställningen imorrn annars måste jag ringa honom.


Förresten så har jag STORSTÄDAT, har skrubbat varenda vrå av köket, dammat alla hyllor, hängt ut alla sängkläder på vädring på balkongen, sk
urat och dammsugit :)
så duktigt jag är!!!
Ska ta tag i badrummet och hallen sen med, sen ska jag nog börja planera vad jag ska packa med mig och ställa upp allt sånt i hallen! Så det bara är att packa ner när väskorna kommer upp :P
Längtar hur mycket som helst tills ni kommer upp den 4:e!!!




Jag önskar jag med kunde vara så där egoistisk och självupptagen av mig.
Get real...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback