Tur&retur till hästklinkien =)

Hellu!
Imorse när Ove hämtade upp mig så sa han att jag skulle åka till Sundsvall i dag :)
Skönt, för jag var så trött :P
Så jag och Teres lastade hennes häst och for till Sundsvall till Hästkliniken, var återbesök och han var frisk =) härligt!
Jag var med som moraliskt stöd, det snöade och vägen var ju inte den bästa, men bra gick det!
Väl hemma så mockade jag 2 boxar och sen var det dags för lunch!
Så vi for till Ny hästbutiken som ligger uppe vid hunddagiset, sen tillbaka , käkade lunch och sen släppte in hästarna.
Sen fick jag stjuss hem för att det snöar så jäkligt =)
Härlig dag!

Imorrn blir det mer stall, ska även rida Molly imorrn, hon har fått vila några dgar igen, men det har ju varit skitväder och lusten har varit på 0.

Nu väntas lunch här hemma!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback