underbart väder i saknad

Åh vad jag saknar Rickard, både jag och Troja..
har bara gått en enka dag..

Det enda braiga är att det har varit sjukt bra väder i dag, skulle som sagt på picknick i dag, gick förbi kattastrand ner på en väg det ska ligga en starnd, men det vara bara massa befolkade sommarstugar där som skulle vart tvungen att gena över och det ville jag inte..
Så då gick vi hem igen, tänkte gå upp till Stälsten men orkade inte. var nästan FÖR varmt.. vindstilla med.
men nu på kvällen så har vi sol på balkongen och då har jag och Troja suttit ute och solat, hon i mitt knä, bara njutit och kramats.
Troaj blir ju bortskämd av all uppmärksamhet och pyssel! Vi har gosat ner oss i soffan, glott på film och klippt klor =)

Sen ahr jag spelat också, värdelöst att Ricke måste köpa en ny sladd till datan innan han kan spela med mig, men jag ahr brjat på en ny gubbe på en annan server..(datasnack haha)
Man skulle fånga en häst och jag fångade världens minsta HAHAHA gubben släpade benen i marken och ajg garvade rätt högt för mig själv =)

har grymt tråkigt.. har nästan lust att boka en biljett till stan..
men hoppas nästa vecka går snabbt med jobb åtminstonde..

jag har kommit på att min planering allt är värdelös..
Antingen bokar jag hundkurs när jag inte har tid, dvs när den väl drar igång så är jag 50 mil bort.. (hänt båda kurserna...)
vilket resulterat i att jag får hoppa in efteråt, men endå.
Sen varje gång är det jag som gör att jag får sitta själv här uppe =)
I Höstas när Ricke hade rpaktik så flyttade jag ju upp 3 dgr innan efetrsom min uppsägmningstid på lägenheten + jobbet tog slut.
SÅ då fick ajg sitta själv här uppe i 3 veckor.
Nu har jag jobb som jag måste jobba klart + en bokad utställning och plus att min familj kommer uppe snart (LÄNGTAR!!)
Så det känns skönt att jag ahr lite att längta till och göra dessa 2 veckor..

ja vad ska man göra nu då?
Sitta på balkongen och sola och läsa en tidnign?
det suger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback