Vår-Kick!

Hej IGEN. känns som 10:e gången för idag-hihi
men måste bara säga att jag fått värsta fnattet här hemma, har värsta VÅRKÄNSLORNA!

-Varje vår lyssnar jag på denna låt, minst en gång. Celine Dion - My Heart.
(finns på youtube.com, lyssna på den! vaddå lyckokänslor!)

-
Så blir jag även så där sjuuukt sugen på att gå på en fotbollsmatch, solen ska lysa och det ska vara varmt, skrikigt och gapigt och självklart ska djurgården segra!

Jag vill bara dansa, skratta och ha kul när det är sånt här fint och härligt väder!
Ska börja knata till stan snart, ska nog ta en runda i affärerna med, titta på mitt fina utställningskoppel som jag haft ögonen på ett par veckor, som Troja ska få när jag får mina pengar!


Vad får ni för vårkänkänslor? eller är det bara jag som blir så här påverkad av vädret =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback