Vill inte städa..

Så i dag är det söndag då, jag ahr bokat tvättid och så SKA jag städa i dag.
Men samtidigt kännns det som at5 jag kan vänta några dagar till med städningen xP
eller vi får se..
Vaknade tidigt imorse men låg kvar tills nyss ungefär.. skönt.
Var jäkligt varmt bara..
Sen vaknar jag nog tidigt för att jag drar upp persiennerna när ricke är borta, så solen skiner in och det är mysit.
Det är 19 garder här bak i skuggan i dag igen men det blåser lite ute.

Troja hamnade mitt i en lövtornado och det tyckte hon var superkul, fast hon såg lite förvirrad ut vilket löv hon skulle ta :)

Troja är världens sötaste, jag skulle inte klara mig utan henne någonsin!!
Imorse när jag ville ligga kvar så kröp hon upp till mitt huvud och la sitt huvud precis brevid mitt.
Kind mot kind =) Så söt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback