Work more work :P

Hellu!
Nu har helgen gått också då, vart ju påskmiddag här med lax, entrecote, ägg och annat som hör till :)
Det var ruskigt gott! senare blev det utgång och det var trevligt!
Gick till Gennys för en gång skull, hängde mest baren och drack en lila drink :)
fattar fortfarande att ingen bartender vet vad en tuttifrutti är... helt knasigt..
Den finns liksom, här är bevis på det...

Tutti Frutti


2 cl Passoã Melon Cactus
2 cl Passoã Spicy Mango
2 cl Passoã Passion
Sprite
Lime

Bygges i highballglas
Fyll upp med Sprite
Pressa i färsk lime


hur svårt ska det vara?



Imorrn är det äntligen dags för jobb, ska bli grymt kul! jag och en annan tjej!
Så då lär jag jobba till lunch, stanna över lunchen, ta insläppet klockan 13 för att sen rida ut på Molly :)
Eller om det är eldigt en stund i ridhuset, vi får se, men är det så fint väder som i dag så drar vi ut istället!
Så mysigt, min lilla ponny =)

Så imrogon får Troja stanna hemma eftersom Ricke endå är ledig, och molly har ju vilat ett par dagar nu, så hon behöver komma ut.
Så Troja kanske får följa med på Onsdag i stället.

På onsdag ska jag kolla om Zhora och Troja går i hop, för då kan hon vara uppe på kontoret när jag är och rider, men bara om dom går ihop för Zhora är typ 10gånger större än Troja och skulle nog käka upp henne i en tugga!
Annars kan hon ju alltid busa med Figo, sötnosen. dom är helvilda tillsammans!


hejhej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback