Bus & Träning på klubben

I går hämtade madelen upp mig och Troja för att åka till klubben! Det var riktigt skönt ute fortfarande och där tränade vi lite kontakt övningar och madelen var min "instruktör" Hon kom med en massa bra träningstips, speciellt sånna där småsaker som jag inte hittar början på. Så nu har vi lite att träna på gällande att hon ska komma tillbaka till mig med pinnar,leksaker etc.. Hon springer ju i väg och lämnar dom 50 m bort... -_- haha! Men det ska vi träna på! Sen så testade vi lite agility och bönan flög över hindrerna och tyckte det var superkul! A-hindret var heller inga problem! hon som brukar vara höjdrädd annars ! Sen testade vi plattatunneln och med hjälp av Madelen i ena endan och jag i andra så sprang hon igenom, hon förstod inte riktig själv eftersom den är platt =) Kiwi som inte får hoppa längre fick nöja sig med platta tunneln, men hon vart nog glad endå =) sötnosen! Sen hade hon ju med sig Mira, hon var "mamma" i gänget, så Troja och Kiwi busade massor medans Mira inte var lika intresserad.. jag lånade henne och tränade lite lydnadsmoment, något som hon kunde utantill! Hon har ju tävlat i högrespår. eller om det var elit?? Och där ingår ju lydnadsprov också. Så medans jag tränade lydnadsklass 1 med elitvovve så kampade Troja med madelen om leksak, hon har ju så mesigt tag om leksaker, varav hon släpper dom väldigt fort. men efter ett tag så tog hon ett rejält tag om sin "Wubba" , Kiwi var också med på ett hörn =) Så det var en riktig trevlig dag i går! Skönt att alla vovvar kom överens och så med! På lördag ska vi ses över lite vin och skitsnack! Annars i går så var jag ju som sagt tll Subway, men det blev inget av det, arbetsförmedlungen hade ju sagt att jag skulle vara kvar till januari, men när jag sa oktober så tyckte han det var för kort tid , kostade tydligen för mycket då man måste gå 1 veckas utbildning eller nått sånt.. så jag får fortsätta leva på kärlek hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback