deprimerad vovve :'(

Imorse gick vi upp supertidigt för att följa Älsklingen till bussen. Träffade mormor och morfar där med som skulle på bussresa =)

Efter att ha lämnat av Ricke så hade jag en väääldigt lessen hund.. man verkligen sg hur deprimerad hon var.. ville inte ens äta..
stackarn.. och vi som ska tävla på lördag.. :/
Men hon verkar lite glader nu än i morse.. men hon tittar fortfarande efter Ricke överallt... snacka om husses hund =)

Så i dag har jag utnyttjat dagen väl med! Gjort rent burarna till grisarna + tbadat alla + klippt allas klor ;)
Men sen orkade jag inte med min egna kanin haha! Hon får tas nån annan dag!

Imorgon måste jag upp tidigt så att jag vänt dygnet korrekt! För på lördag ska jag stå i cafeterian från kl 8.30-10.00 och Trojas klass börjar inte förrän kl 14.. och vem vet hon kanske är sist av alla.. kul.. låååång dag för stackars Troja som lessnar rätt fort om det är varmt.. så hoppas på mulet!


Ne nu ska jag snacka med Ricke <3


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback